Sunday 17 April 2011

Aku Dah Lain ?

oke now ! Eyka ta tahu lha dorank niy asal kan , pape pon korank baca lha oke Text niy ;)

Angah : dik , ko asal jady cam niy ? aku tgok ko dah lain jee , dulu bila aku suruh ko wat pape , ko mesty buad , tapy skunk ko asal dah lain sgt ?

Naim*(bestie) : bubu , jom lepak nk ? syisha ? ko 1 minggu niy mcm tak nk layan je spe-2 , asal ngan ko ?
jarang kuar umah lha , kalo kuar pon , balik cepad , gentle ko dah lain !

see ! dorank kate eyka dah lain ? dah berubah ? betul ke ? maybe lha kott kan , Sumpah eyka cakap !
lepas Eyka Clash dengan Capital Z , tak dew cakap bnyk ! buang je sume benda tentang dea , then boley lupa dah , dengan amer pon cam uh gak , tak yah cakap pape je , terus buang dea dary life ! knp ea ?

Eyka rase , Eyka makin teruk lha , semua membe2 eyka yg eyka layan dulu , skunk mne dew dah . bukan nk cakap sombong ke ape kan ? benda mcm dah hilang sume nye ! yg dalam haty eyka niy cuma ade ,
ALLAH and MUMMY jee ,

rasee diri niy mcm HINA sangat , esok dah start sch , nk pegy ke tak nak ? haishh -,- ! rase malas nk gy.
Handphone lak , nk pakai atau tidak ? haishh -,- number ? nk tukar ke tak nak ? sumpah lha ! dah ramai kate aku dah bnyak BERUBAH !... haishh -,-

tak pe lha , mungkin jalan yg benar untuk aku tuju selama niy yg aku impi kan , aku akan terus kan .
byee all , iloveyouguys :'O

LOST WORLD ~Eyka Choyy~

No comments:

Post a Comment