Saturday 14 May 2011

Malam Menyedihkan :(


hye semua , ape khabar ? sehad ? kalau ta sehad , cepad2 lha pegy klinik oke kalian semua ^_^
mengenai TITLE kat atas niy , korank mesty ter-tanye , kenapa aku sedih ryte ?
oke , hary niy tarikh 14.5.2011 kan ? pukul 2 lebih tady aku baru clash dengan si dia ,
ye lha , korank takkan ta tahu peragai aku kan ? DEGIL -,- ! hmm :'(

act , kite org clash sebab , dea marah aku kott , dea post hye cyg , aku delete lha , sebab aku takut abang aku mara lagy , sumpah aku kate ! abang aku sekarang semua dia nk kongkong aku , aku ta tahu nape , oke aku thu ko syg aku kan abg ? sebab tuh ko care pasal aku ryte , ? hmm :/

biyy , im sorry , ta patut buad biy cam uh , tapy . ape kan daya ? itu kehendak biy kan ? aku niy bukan spe2 lagy bagy dea lagy , hanye seorang peneman hidup sementara sahaja :'( and aku hidup dekad dunia niy pon hanye sementara :'(

harap kaw bahagia dengan orang yg ko sayang oke ? byeee , seharian aku menanges sebab kaw , aku mintak maaf , aku tak ley nk kawan perasaan aku sayang :'( aku lemah dalam benda-2 macam niy :'(
aku akan cuba untuk melupakan diri ko sayang , thanx buad aku macam niy :'(

aku sentiase mendoakan kebahgian kau kaw , semoge kaw dapat seorang peneman hidup yg boley membawa kau ke atas jinjang pelamin :'( Assalammualaikum , *(AIR MATA NIY TAKKAN BERHENTI :'( )

LOST WORLD ~Eyka Choyy~

No comments:

Post a Comment